Showing posts with label mrsm KTN. Show all posts
Showing posts with label mrsm KTN. Show all posts

Friday, 4 March 2011

5 Inovatif 2010 / MRSM KUANTAN

The sweet school memories :
One side love
Silent mode mobile
Bus stand comedies
Canteen talk
Escape from seminar
Last period fun
First love in school
Birthday pranks
Outing
Sms during class lesson
Sleeping ( beramai-ramai )
Gadoh
Buat bising
Sakat orang is favourite
Picnic time
Party
Pizza time
Last min preparation over night study 4 next day exam and nescafe with 2min maggie
Friends-family talk function
Exam marks problem
Those day wil never come again..



Sunday, 16 January 2011

Rindu maktab :(

Lately selalu sangat teringat MRSM Kuantan. Memori dan kenangan kat sana selalu bermain-main kat fikiran ni. Macam tape video je tengah berputar kat kepala otak yang tidak akan berhenti. Rotate je sepanjang masa. Semua kenangan kat sana memang tak boleh nak lupa dan tidak akan dapat lupa.

Hmmm..pape pun terima kasih sgt2 kat sesiapa yg telah hadir dlm hidup aku selam aku kat MRSM Kuantan sana.. Thanks sgt sebab sudi jadi kawan aku... Aku respect korang semua! Korang semua memang best!

Sungguh. Hidup di maktab banyak ajar kami erti bersahabat. Erti kehidupan.

PMR

Tetiba teringat kenangan semasa ambil result PMR. Adioss. Syukur alhamdulillah sangat. Something that I would never expect by getting all A's for all the subject.

Berbaloi dengan hasil usaha belajar sampai tidur lambat. Beli buku latihan sampai tak muat almari nak letak walaupun tak habis jawab pun latih tubi dalam buku tu. Sebab dah banyak sangat beli buku latihan.

Siapa cakap tak duduk asrama tak boleh nak belajar? Boleh saja sebenarnya. Semua bergantung pada diri sendiri. Lagi selesa bila duduk di rumah. Jadi keputusan untuk duduk asrama hanya sebagai percubaan. Mampu bertahan duduk asrama selama 2 bulan saja. Haha. 

Terima kasih buat semua guru yang telah banyak memberi sokongan especially cikgu matematik kerana sesungguhnya diri ini sangatlah lemah subjek matematik. Tak lupa juga buat ustazah bahasa arab. I love you ustazah. Bahasa Arab best!

Itu saja. Babai. Assalamualaikum :)