Thursday 27 September 2012

My life here.

Hai. Assalamualaikum uoalls (:

Actually aku tatau nak tulis apa. Sekarang aku sedang buat revision sikit untuk menghadapi final exam nanti. Haih. Seram sejuk. Alahai takutnya nak jawab final exam nanti. Nak pulun habis habisan konon, tapi sekarang ni masih hadap laptop. haha

Okay. Fine aku bosan study lama-lama. Bak kata cikgu aku dulu-dulu pun, tak semua orang boleh study 2 3 jam tanpa rehat. Salah seorangnya adalah aku lettuw. Aku pandang buku, pastu tulis dua tiga patah aku rehat 5 minit. Ceh, kononnya 5 minit. So, kita berehat sebentar bersama facebook ler. Haha

Ni ha, aku tengah pening fikir. Tapi aku tak tahu aku pening fikirkan apa. Hailaa. Hidup. Pelik betul !

Tak lama lagi nak raya haji dah. Mungkin this year first time aku tak beraya kat rumah dengan family sendiri. I repeat, Mungkin this year first time aku tak beraya kat rumah dengan family sendiri ! Sebab banyak sangat benda yang nak dibuat.

Last paper aku 17 Okt, then on 19 Okt to 21 Okt ada trip pmds ke Gambang yang dah tertunda tempoh hari. Lepas tu 22 Okt - 24 Okt pergi UiTM Dungun. 26 Okt dah raya. Then 28 Okt dah nak mula kem PALAPES ni ha. Nak balik rumah pun rasa macam dah tak berbaloi rasanya. nak beraya dimana ya? Still thinking. Hurmm.

Ok. Sudah. Habis disini. Makin lama aku termenung, makin banyak aku fikir. Lets go back to our purpose! STUDY !!

Moga dipermudahkan urusan olehNya.

0 stalker: