Monday 20 August 2012

Kembali di Aidilfitri

Assalamualaikum.

Lama sudah tak tulis kat belog ni. Berbulan lamanya kan. Naik je sem tiga ni langsung takde update cerita baru. So, here I am. Alhamdulillah hidup sihat wal-afiat lagi sekarang ni. Banyak yang tersimpan dan terbuku dihati nak kongsi kat sini. Tatau nak luah dekat siapa kan. Kat belog ni pun jadi la.

Alhamdulillah, Ramadhan dah berlalu. Memang gembira. Tapi hiba, sedih pun ada. Sedih sebab tak gunakan sepenuhnya Ramadhan tu untuk buat amal ibadat banyak-banyak. Masa tu la kena guna masa tu betul betul untuk topup balik apa yang kurang. Tupp tup. Syawal dah datang. Sedih sangat.

Harap dapat jumpa lagi Ramadhan yang akan datang. Kita tak tahu bila kita akan mati. Entah esok entah lusa nyawa kita dicabut. Nauzubillah.

So, sekarang ni saya ingin ucapkan Salam Aidilfitri Minal Aidil Walfaizin kepada semua umat Islam. Minta maaf sekiranya diri ini pernah menyakitkan hati sesiapa sahaja tak kira la dalam bentuk gurauan atau apa sahaja dan secara langsung atau tidak. Tapi kalau ada sesiapa yang still tak puas hati boleh la datang mengadap tuan hamba :D

Chaow  (:

*sikit-sikit gambar hari raya pertama

Dengan feveret uncle (:
Damia & Danial.


Terasa kemeriahannya bila ada kanak-kanak.



Dirumak emak saudara. Simple sahaja sambutan rayanya. Sebenarnya rumah mereka yang masih dalam proses baik pulih kerana telah mengalami kebakaran tempoh lalu.

Semua ni kat kampung mama ♥



1 stalker:

syafiqah quiamco said...

wa...smua purple kali nie..
selamat hari raya famus! ;D
maaf zahir batin juga