Sunday 26 August 2012

Ok Muktamad Saya Tak Pergi Fast Track

Ahha. Assalamualaikum. Ok now my decision untuk tidak ambil fast track adalah muktamad. Sebab 26 Ogos adalah tarikh akhir untuk mohon fast track secara online. Dan saya tak apply pun. Lagi senang daripada apply then tak tahu dapat ke tidak dan kalau dapat, nak pergi ke tidak. Shuuuuhh. Shuuuuhhh. Buat pening kepala saje nak pikir. Baik jangan apply terus kan. Walaupun sudah beli num slip BSN yang RM10 tu.

Baik. Aku percaya semua yang terjadi ini ada hikmah disebaliknya. Aku nak habiskan Diploma Dan ROTU kat Melaka dulu. Lepas tu cari pengalaman banyak banyak. So, skuad ROTU di Melaka ! Jangan lupakan saya. Sama-sama kita teruskan perjuangan hingga ke akhirnya. Me love you all (:

Orang kata apa yang kita rancang tak semestinya akan berlaku. Tapi abang Helmi cakap, niat buat apa sahaja kerana Allah, insyaallah dipermudahkan urusan kita. 

Bangga dapat berkawan dengan pengacara MHI tu macam Helmi Yusof, M.Zulkifli semua tu. Semua pengacara MHI best. Ally Iskandar, Ahmad Fedtri, Kak Abby semua tu.

gambar ni ambil daripada Helmi Yusof, tak keluar hari tu. so, tak beli paper hari tu.

*Moga dipermudahkan urusan. InsyaAllah. Ameen.

0 stalker: