Saturday 13 July 2013

Jatuh Hati Dengan Boyfriend Orang

Kau memang cari pasal buat entry macam ni. Haha. Hey benda ni normal okay. Soal hati bukan senang kita nak kawal. Benda berlaku bukan senang kita nak halang. So, come come nak cerita sikit perihal jatuh hati pada boyfriend orang ni. Aku pernah dan boleh dikatakan banyak kali jatuh hati dengan boyfriend orang ni. Tapi tidaklah sampai aku nak buat plan jahat nak rosakkan hubungan dorang. Kalau ada jodoh dorang, adalah tu. Kalau takde mungkin jodoh bf dia dengan aku. Haha maaflah aku cuma katakan apa yang terfikir je. Chill lah kan. Kalau aku sibuk dok jaga hati orang, takdelah aku buat entry kat sini. Ye dok? Haha

So, memang aku suka bf orang tapi tak pernah terniat pun nak merampas hak orang. Masih waras untuk berfikir mana baik buruknya. Kita ignore je perasaan itu. Lama lama perasaan itu akan hilang. Penat berharap pada yang tak pasti ni.

Chill. Babai.

0 stalker: