Saturday 10 March 2012

Fobia datang lagi.

Assalamualaikum.

Ok. Awal mula pertama mula. Oh Maaf terguna ayat someone. Tapi at least by using that words, it is proved that I will always remember that person right. Back to my topic here. FOBIA DATANG LAGI = = ''
Tuhan tolonglah aku. Exam is coming soon. Aku tak faham kenapa something that had happened berulang lagi selepas semua yang berlaku dapat dilupakan dan jalan penyelesaian masalah telah pun di jumpai. Perdamaian telah pun dilakukan suatu ketika dulu.

Saat kasih sayang mula berputik di antara kami, kami dicuba lagi dengan perkara yang hampir sama. The same thing that can broke our relationship. Aku tak faham dan aku sangat tak faham. Aku tak minta untuk jadi begini. Tolonglah Ya Allah. Pulihkanlah keadaan seperti biasa. Andai kami yang banyak buat salah, kami berbanyak minta ampun dan maaf. Tapi, sejujurnya. Kita sebagai pemimpin haruslah memimpin bukan semakin mengeruhkan keadaan.

Maaf. Aku dah mula merepek meraban tak tentu hala tuju. Sebelum lari daripada topik hari ini. Better for me untuk larikan diri terlebih dahulu. Bye. Assalamulaikum.

*maaf, maaf dan maaf yang teramat sangat. Mana² statement tiada kena mengena dengan mana² pihak. Harap maklum. Tapi ini yang terbuku dihati. Aku tetap sayang semua orang :D

0 stalker: