Monday 19 March 2012

I'm 19 years old already !

Aiyokk, sedar tak sedar saya dah 19 tahun. Seriously saya tak sedar. Orang kata perempuan umur 19 tu dah besar dah. Orang kata dah boleh kawin. Tu orang dulu² cakap. Dulu dengan sekarang dah lain kan.

Ok. Stop. Back to the point. Saya nak cakap alhamdulillah sebab I'm still alive and sihat wal afiat sekarang. Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan kat muka bumi Allah ini.

Let say, sempena my birthday ni. A big big thanks and hug to my kawan. seriously tak expect langsung awak² semua nak celebrate memandangkan esok semua ada paper. Tapi kalian nekad betul kan. Tapi itu yang saya nak fokus kan. Harap persahabatan dan ukhuwah kita akan kekal sampai bila².

Besar ertinya dalam bersahabat. Kalian orang yang selalu ada di saat saya perlukan orang untuk bercerita. Bila saya dah mula homesick, kalian ada disisi untuk meriahkan suasana. Sayang semua.

Tolong jangan pernah tinggalkan saya sendiri. Please.

* tangan gedik nak menaip walaupun dah sedar yang diri tu tak habis revision lagi T_T

0 stalker: