Monday 7 January 2013

Haaaaaappppyy 2013

Hai assalamualaikum. Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Happy 2013 :)

So, it has been so long saya tak update entry baru. Ini entry pertama untuk tahun 2013. Sebenarnya banyak untuk diceritakan kat sini. Sangat banyak. Tak terkira. Tak cukup jari kaki dan tangan untuk state kan semua cerita yang saya nak ceritakan. Kalau tak luahkan kat sini kang tepu pulak otak ni nak ingat semua apa yang terjadi dalam hidup ni. Haha. Boleh ting tong kepala ni.

Well, walaupun entry yang bakal aku tulis nanti dah berlalu tahun but still Im gonna write all things that happened. Secara am nya. Ini adalah entry yang bakal aku muatkan kat sini.
- Annual Camp Palapes 2012
- Nur Ramadhan 6
- Latihan Palapes
- Being as a Part 4 student/ Dip Level

Err macam macam lagi la sebenarnya. Tapi saya sudah lupa. Takpe nanti boleh ingat balik. Hewhewhew. Tapi yang pasti banyak tentang Palapes yang mahu dikongsikan. Macam cerita FullHouse tu. Berepisod kan ceritanya. Sweeeeet lagi. So far setakat tu je kot cerita yang menutup tirai 2012. Nanti apa-apa aku tambah lagi.

All the best to everyone :)

0 stalker: