Monday 2 April 2012

Kenapa kita yang kerdil tak diberi peluang untuk bercakap? =.=’’

Ok, fine kau menang aku kalah. FINE. Fine. Fine laaa.
Sebab kau atas daripada aku, kau jela yang betul. Sebab kau lebih tua daripada aku kan. Fine. Aku hormat kau sebagai orang yang lebih tua daripada aku. Tapi tak kan la sebab tu kau boleh buat apa-apa keputusan tanpa bagi aku peluang untuk jelaskan apa yang jadi then kau senang-senang nak judge aku dan hukum aku macam tu. Hey! Talk to my hand la kalau macam ni. Kalau ada sepuluh orang yang macam kau dalam satu organisasi ni, hancur tahu tak.
Tapi takpe. Aku hormat keputusan kau. Cuma aku tak akan biarkan orang salah anggap. You are not totally right ok. Paham tu.

*kau buat perasaan benci aku datang
Ya Allah, tolong usir perasaan benci aku ini.

0 stalker: